A termékeinket a gyártó által meghatározott és a magyar jogszabályok szerinti garanciával értékesítjük. A garanciális igényt emailben kell bejelenteni. A még be nem szerelt alkatrészre garanciális igény úgy érvényesíthető, ha a termékkel együtt visszaküldik a vásárlást igazoló számlát. Amennyiben a hiba a beüzemelés után jelentkezett akkor minden esetben csak a beszerelést végző szakszerviz által kiállított, szakvélemény csatolásával kezdjük meg a bevizsgálást. A saját bevizsgálásunk eredményéről 10 munkanapon belül tájékoztatjuk az a vásárlót és a tájékoztatást követő 10 munkanapon belül jóvá írjuk az alkatrész és a vásárlót terhelő postaköltséget a vásárló bankszámlájára, amennyiben jogos a garancia igény. Amennyiben indokolt a gyártóval garanciális okból való kapcsolatba lépése, akkor az eladó 5 munkanapon jelzi a gyártó válaszát. Ha a termék nem minősül a gyártó vagy az eladó által garanciális ügynek, abban az esetben az eladó vissza jutattja postai úton a terméket a vásárlónak. A felmerülő postaköltség a vevőt terheli.
Amennyiben a termék postai úton kerül vissza az eladóhoz, akkor a vásárlónak gondoskodnia kell a csomag feladásáról, úgy hogy azt semmilyen fizetési kötelességgel (utánvét) ne terhelje. Amennyiben utánvételes fizetési kötelezettséggel adja fel a csomagot az eladó megtagadja az átvételt.